ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

Την Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2021, το σύνολο των τάξεων του Σχολείου πραγματοποίησε εκπαιδευτικές επισκέψεις σε χώρους σχετιζόμενους με τα επιμέρους διδασκόμενα αντικείμενα.

Συγκεκριμένα η Α΄ Γυμνασίου επισκέφθηκε την αρχαία Αγορά των Αθηνών στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας. Οι μαθητές 
κατά την διαδρομή από την οδό Αποστόλου Παύλου προς τον αρχαιολογικό 
χώρο παρατήρησαν την θέση του Αρείου Πάγου, του λόφου των Νυμφών και 
του Αγοραίου Κολωνού ως προς την Ακρόπολη. Στον χώρο της Αγοράς 
περιηγήθηκαν επί δύο ώρες με αμείωτο ενδιαφέρον και προσήλωση στην 
ξενάγηση των εκπαιδευτικών, κ. Β. Ανυφαντή, κ. Β. Παπαϊωάννου και κ. Ελ. 
Τζιλιγκάκη. Ένα είναι βέβαιο: θα επανέλθουμε, γιατί μια μόνο επίσκεψη 
στην αρχαία Αγορά δεν είναι ποτέ αρκετή!

Η Β΄ τάξη επισκέφθηκε το Μουσείο Ηρακλειδών στο Θησείο συνοδευόμενη από τους εκπαιδευτικούς κ. Ελ.-Ι.Δαμιανίδη, κ. Κ. Σιώπη, κ.  Ευγ.Σταυράκη, κ. Αθ.Παπαπαναγιώτου, κ. Ειρ. Τζανετή και κ. Σ. Τσακανίκα . Οι μαθητές/τριες συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό εργαστήριο με θέμα το Πυθαγόρειο Θεώρημα. Η βιωματική προσέγγιση σε ένα βασικό θέμα της ύλης των Μαθηματικών, με την χρήση μέσων διαφορετικών από αυτά της σχολικής τάξης, τους έδωσε μια σημαντική ευκαιρία  να εμπλακούν δημιουργικά και πρωτότυπα με ένα θέμα που ήδη γνωρίζουν. Εμβάθυναν στην κατανόηση του Πυθαγορείου Θεωρήματος, πειραματίστηκαν και έπαιξαν με μαθηματικές έννοιες σε ένα ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον.

 Ακολούθησε ξενάγηση στη μόνιμη έκθεση με τίτλο ΕΥΡΗΚΑ: Επιστήμη, Τέχνη & Τεχνολογία των Αρχαίων Ελλήνων. Οι μαθητές έλαβαν μέρος σε μια διαδικασία διερεύνησης της  λειτουργίας και της σημασίας του διάσημου μηχανισμού των Αντικυθήρων: μέσω κατάλληλων ερωταπαντήσεων έβαλαν τους εαυτούς τους στην θέση των ανθρώπων που ανακάλυψαν ένα μυστήριο αντικείμενο στα ανοιχτά των Αντικυθήρων, των ερευνητών που μελέτησαν και τεκμηρίωσαν τον μηχανισμό και εκείνων που τον ανακατασκεύασαν.

Η Γ΄τάξη συνοδευόμενη από τους εκπαιδευτικούς κ. Κ. Λιασή, κ. Δ. Μπάκου, κ. Δ. Κούνουπα, κ. Α. Πηγιάκη επισκέφθηκε το θέατρο του Διονύσου, στο πλαίσιο της διδασκαλίας της τραγωδίας “Ελένη” του Ευριπίδη. Οι μαθητές με την προτροπή των φιλολόγων κ. Κ. Λιασή και κ. Μ. Πέττα που διδάσκουν το μάθημα είχαν φιλοτεχνήσει μάσκες, είχαν ετοιμάσει ξενάγηση στο χώρο καθώς και αναπαράσταση διαλογικών και λυρικών αποσπασμάτων της τραγωδίας, βιώνοντας με αυτόν τον τρόπο τον χώρο και τον τρόπο παρουσίασης των αρχαίων τραγωδιών.